سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت دانلود فارس فایل

فروش ویژه مخلوط کن شارژی 6 تیغ JUICE CUP

فروش ویژه مخلوط کن شارژی 6 تیغ JUICE CUP

مخلوط کن شارژی 6 تیغ JUICE CUP، طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده کاربردی، دارای 6 تیغه فلزی استیل ضد زنگ قدرتمند،  جنس بدنه پلاستیک فشرده عاری از مواد سمی BPA FREE ...
دستگاه مخلوط کن شارژی قابل حمل juice cup بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال یک میکسر پرقدرت برای درست کردن اسموتی و شیک های ورزشی هستند. این محصول دارای یک موتور 3.6V با سرعت چرخش 15000 تا 22000 دور در دقیقه و تیغه 6 پره استیل ضد زنگ بسیار قوی می باشد که انواع شیک های میوه ای، پودر های بدنسازی، سبزیجات، دانه های آجیلی و ... را به راحتی در چند ثانیه آماده می کند. این بلندر شارژی دارای شش تیغه فلزی پرقدرت بوده که قابلیت خرد کردن انواع مواد غذایی مانند میوه ها را داشته و دور موتور و استحکام تیغه های استیل ضد زنگ آن، قابلیت خرد کردن یخ را نیز به آن می‌دهد (البته بدلیل سختی بالای یخ امکان تضعیف و خرابی میکسر وجود دارد).  ورزشکاران رشته های مختلف به خصوص بدنسازی و فیتنس می‌توانند برای تهیه انواع اسموتی های رژیمی و شیک های پروتئینی از این مخلوط کن پرتابل هم در باشگاه و هم در منزل استفاده کنند.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 339000 تومان