سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت دانلود فارس فایل

فروش ویژه دوربین مدار بسته اتومبیل Black Box

 دوربین مدار بسته اتومبیل Black Box

دوربین مدار بسته خودرو Black box، دارای طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده کاربردی، دوربین رنگی فیلم برداری FULL HD. خاصیت فیلمبرداری در نور کم و دید در شب، نمایشگر 2.4 اینچی از نوع TFT ...
این دوربین در حالت کیفیت فیلمبرداری بالا حجمی که اشغال می کنه در هر یک ثاتیه فیلم به 1.5 مگابایت میرسه. کیفیت فیلمبرداری HD هست (1280x720 پیکسل) زاویه لنزهای دوربین 140 هست و امکان دید در شب داره و تا 32 گیگ رم ساپورت میکنه. اندازه مانیتور این مدل دوربین 3 اینچه و از ویژگی دیگه اون کابل مخصوص شارژر فندکیه (باطری داخلی نداره و منبلغ تغذیه اون فندکی اتومبیل هست). قابلیت دیگه این دوربین اینه که  در صورت پرشدن حافظه دوربین بطورر اتوماتیک تصاویر قدیمی رو پاک می کنه و تصویر جدید ذخیره میکنه. این دوربین دارای حالتهای مختلف فیلمبرداری و همچنین فیلمبرداری در نور کم و دید در شب می باشد و در واقع کاراییش در موارد خاصی مثل : فیلم برداری هنگام سفر و مسافرت از مناظر جاده ، تصادفات ، مزاحمت های خیابانی ، سرقت خودرو و ... هست که ممکنه برای هر کسی اتفاق بیفته.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 349000 تومان

همچنین می توانید این دوربین جالب و ضروری برای خودروی با ارزش تان را با ارسال یک پیامک خرید کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید پیامکی کلیک کنید